1. Pers Prensi – Prince of Persia Filmi Full izle

    Pers Prensi – Prince of Persia Filmi Full izle

    Film Full Hd Divx izle
    Seçenek: Türkçe Dublaj izle
    Filmin Yapımı: 2010 ~ ABD
    Filmin Türü: Aksiyon, Fantastik, Macera
    Film Süresi: 1 saat 56 dk
    Oyuncu Kadrosu: Jake Gyllenhaal , Gemma Arterton , Naveen Andrews , Alfred Molina , Ben Kingsley
    Filmin Konusu: Haylaz bir prens ve güzel bir prenses güç birliği yaparlar ve birlikte zamanı tersine cevirebilen zamanın kumlarını açıga cıkarabilecek ve sahibinin dünyayı hükmetmesini saglayabilecek eski hanceri açıga cıkartırlar ve artık hanceri korumak onlara kalmıstır. vizyonkolik.com farkıyla filmi full hd kalitede izle
    Not: Partlar 6 Mart 2011 tarihinde yenilenmiştir..
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      3.108

Background
Film Açılmıyorsa Diğer Part Seçeneklerini DENEYİNİZ.
  • Fragman
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 81 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      kaptan 04 Eylül 2010 05:42:24

    sevdim bu siteyi bide su reklamlar olmasa… :)

  2. avatar
      Tolunay 04 Eylül 2010 10:32:16

    Harika bir film , filmcilerde bile bulamamıştım bunu , ayrıca reklamlar dışında sitede gerçekten harika :D

  3. avatar
      Mehmet Bozan 08 Eylül 2010 20:29:01

    Sitede filmlere kolayca ulaşılabiliyor.Filmler donmadan akıcı izlenebiliyor,görüntü kalitesi de tatmin edici.Pers prensi de fantastik film sevenlere güzel bir iz bırakacak bence..Aynı isimli PC oyununa da çok benzemiş.Çok keyifliydi.Teşekkürler..

  4. avatar
      eradjo 23 Ekim 2010 17:43:35

    süper bir film bence harika

  5. avatar
      filim izle 28 Ekim 2010 05:57:23

    bu siteyi seviyorum cunku takilma yapmiyor tesekkurler

  6. avatar
      film izle 28 Ekim 2010 06:24:11

    cok mutesekkuruz admin

  7. avatar
      yeni film izle 28 Ekim 2010 06:33:21

    Burasi duzeyli bir eglence sitesi, neden kufur ediyorsunuz arkadaslar,

  8. avatar
      yolcu 02 Kasım 2010 22:22:43

    güzel olmuş teşekkürler.

  9. avatar
      ramazan 06 Kasım 2010 01:33:21

    gerçekten harika bir flimdi herkesin izlemesini tavsiye ederim..teşekkürler admin emeğine sağlık..

  10. avatar
      mehmet 12 Kasım 2010 20:20:06

    valla super siete reklamda para kaynagı

  11. avatar
      abdullah 13 Kasım 2010 20:03:16

    ya filmler güzel ama izleyemiyoruz ki hep yarıda kapanıyor bide nasıl üye olabiliriz bu siteye

  12. avatar
      osman 17 Kasım 2010 15:54:59

    vizyonkolike çok teşk ederim bize filmleri en güzzel şekilde donmadan kaliteli filmleri izlettirdikleri için lütfen daha güzel filmler verin

  13. avatar
      avatarend 18 Kasım 2010 02:55:55

    elinize sağlık çok güzel olmuş

  14. avatar
      osman 22 Kasım 2010 15:14:00

    süper emegi geçen herkeze tşkr ederim :)

  15. avatar
      Furky34 28 Kasım 2010 03:29:24

    bellii bi süreden sonra film kesiyoo ilk partaaa anlamış değilimm :S

  16. avatar
      Mirza 10 Aralık 2010 07:12:18

    Oyunun konusuna sadık kalınarak yapılmış bir film. Milyonlarca hayran kitlesi olan Prince, bence bu filmle kendine yeni kitleler katmakla kalmacak, bir serinin diğer filmlerine de göz kırpacaktır.

    Filmin sonundaki Şarkı tavsiyedir

    10 üzerinden 9

  17. avatar
      merve 11 Aralık 2010 23:38:59

    izlenmeye değer bi film.

  18. avatar
      qsde 25 Aralık 2010 22:07:42

    filmin sonundaki müziğin adı ne acaba ?

  19. avatar
      BaşarTürk 25 Ocak 2011 15:01:06

    güzel bir filme benziyor 3. part 5 dk den sonra gitti diğer partlarda izlenmiyor sanırım bağlantı sorunu oldu Film izleme zevkim yarım kaldı yinede emeğiniz için teşekkürler.

  20. avatar
      Muhammet Şamil 30 Ocak 2011 03:44:15

    Gerçekten emeğinize sağlık görüntü kalitesi de güzel ve bir kere bile donma olmadı tebrik ediyorum ve ayakta alkışlıyorum admin sizi :)

  21. avatar
      cem 02 Şubat 2011 23:13:40

    Film harika ama iğenç bi site, dakka da bi dönüyo.. bu ne ya? hebire onu beklemekten zevk kalmadı!!!

  22. avatar
      helin 19 Şubat 2011 19:01:23

    harika bir filmdi……….

  23. avatar
      ersin 28 Şubat 2011 20:52:03

    herşey çok iyi güzelde 4. parça açılmıyooooo..

    Cevap: Partlar Yenilenmiştir iyi seyirler..

  24. avatar
      erhan 05 Mart 2011 23:19:43

    film başlamıyor ??? :((

    Cevap: Film partları yenilenmiştir iyi seyirler dileriz..

  25. avatar
      EFTAL 09 Nisan 2011 22:12:42

    SÜPER FLİM BEYLER BAYANLAR BU ARADA 4 PART ACILMIO DİYENLER
    PLAYA BASTIKDAN 3 5 DK SONA FLİMİ İZLEYEBİLİR :D
    İZLEMEYİP YORUMU OKUYANLARA İYİ SEYİRLER

  26. avatar
      ÖZGÜR GÖKMEN 15 Nisan 2011 23:19:02

    sinbad çizgi filmini andırıyor ama emeğe saygı duymak gerek güzel bir film…

  27. avatar
      Ramazan 19 Nisan 2011 22:31:02

    Süper bir FİLM di emeği geçem Herkese TEŞEKKÜRLER

  28. avatar
      helal olsun 08 Mayıs 2011 23:22:21

    beyler helal olsun gercektende guzel bi site görüntü ses mükemmel site gercekten cok gzl helal olsun !

  29. avatar
      harika 22 Haziran 2011 13:57:21

    gerçekten süper filimdi sitede güzeldi herekese tavsşye ederim

  30. avatar
      ömer 25 Haziran 2011 13:29:15

    Ben bu prince of persianın tüm oyunlarını bitirdim ama bu filmde ise bütün serileri birleştirmişler harika bir şey ortaya çıkmış

  31. avatar
      CAN 02 Ağustos 2011 17:18:45

    gerçekten müthiş bi film….. mutlaka izleyinnn.

  32. avatar
      Vasif 07 Ağustos 2011 15:00:30

    Filmide Supermis.Oyunu gibi^^

  33. avatar
      berkan 15 Ağustos 2011 11:34:04

    filim süper yha ama reklamlar olmasa daha iyi

  34. avatar
      yavuz baki 04 Eylül 2011 04:29:58

    arkadaşlar film süper siteyede tşkrler ama lütfen şu reklamları kaldırın yoksa televizyondan farksız film izleyeni bile etkiliyor

  35. avatar
      seyhan41 19 Eylül 2011 13:57:40

    tek kelimeyleyle ” harika 8 ))))

  36. avatar
      Furkan 03 Ekim 2011 14:48:19

    :D vay be bunun oyunuda süper ama 4 :D :)

  37. avatar
      hodja 20 Ekim 2011 17:50:45

    çok güzel bir site film akışı ve istediğine ulaşma güzel emeği geçenlere teşekkür ederim

  38. avatar
      Batuhan 29 Ekim 2011 23:30:36

    Fılm cok surukleyıcıydı O prensın yaptıkları Fılmın bı bastan bı sondan vermesı guzel Tavsıye ederım fılm cok surukleyıcı

  39. avatar
      fatih 13 Kasım 2011 13:17:15

    süper bir flim özellikle destan ın atlayışı, uçuşu,zıplyışı güzel ama hep o hançer ile
    geçti ama süper bir flim

  40. avatar
      fatih 13 Kasım 2011 13:18:48

    oyunu da süper alın bence

  41. avatar
      mahmut 13 Kasım 2011 21:43:01

    filmler gerçekten süper arşivinizi biraz daha genişletirsniz daha güzel olacak başarılarınızın devamını dilerim:)

  42. avatar
      muhittin 26 Kasım 2011 22:47:41

    güzel site birde sahtekar reklamlar olmasa

  43. avatar
      halil 05 Aralık 2011 18:22:24

    ben bu oyunu yükleyip oynamak istiyorum.

  44. avatar
      emre 09 Aralık 2011 11:25:44

    emeğinize saglık güzel bi flim.tşk site

  45. avatar
      elif 28 Aralık 2011 17:22:50

    daha yeni başladım seyretmeye ama çok güzel bir filme benziyor

  46. avatar
      ismail 08 Ocak 2012 19:29:17

    süper

  47. avatar
      abdullah 08 Ocak 2012 22:07:33

    VAYBE İZLEDİĞİM EN İYİ FİLMLERDE BİRİSİ KESİNLİKLE

  48. avatar
      VizyOnKoLik 14 Ocak 2012 22:00:23

    Süper film başıyla sonu aynı ortasını çokgüzel yapmışlar.
    Emeğinize sağlık , hayatımda engüzel izlediğim filmlerden biriydi………….
    Puan:10 Üzerinden 10 (TamPuan)

  49. avatar
      Mücahit 16 Ocak 2012 20:06:03

    Bence harika bir film site super bir sitee reklamları cıkarırısak siteden bu site süperin otesi mükemmel olacak.

  50. avatar
      Serkan 21 Ocak 2012 23:08:27

    Ya dehşet bu filime bittim resmen :D

  51. avatar
      dodoğukan 05 Şubat 2012 20:28:15

    arkadaşım süleymanı çok seviyorum bu film gibi

  52. avatar
      berke 03 Mart 2012 18:15:16

    muhteşem bi film tavsiye edirim

  53. avatar
      qweqwe 08 Mart 2012 02:11:22

    ya abi muhteşem bir şey

  54. avatar
      asdas 25 Mart 2012 13:54:29

    süper hayatımda böle bir film görmedim herkes izlesin izlemeyen kalmasın

  55. avatar
      edip 27 Mart 2012 20:57:43

    reklamlarınız yetmiyordu şimdide çok ağırlaştı siteniz ağırlığından dolayı bende problem var zannederek format bile attım fakat malesef siteniz bozuldu ya gücelleme yapmayı ihmal ediyorsunuz veya artık umursamıyorsunuz iyi günler

  56. avatar
      admin 27 Mart 2012 23:09:52

    Edip <--< Öncelikme merahabalar sitemizdeki reklamlar olmasa bu sitenin aylık 1000 tl masrafı var bunlar nereden karşılanacak bu birinci sorum ikincisi ise yavaşlama olduğunu bende biliyorum cache ile uğraşıyoruz bir kaç gündür. Yakın zamanda bu sorunların hepsi giderilmiş olacaktır. İyi seyirler.

  57. avatar
      BEYAZKELEBEK 29 Mart 2012 00:33:37

    harika bi filmdi kesinlikle izlenmeli şidetle tavsiye edilir :)))

  58. avatar
      jaguar 29 Mart 2012 21:50:25

    agaaa süper bi filmdi doğrusu ne denilirki başkaaa

  59. avatar
      jimmy 01 Mayıs 2012 00:32:56

    idare eder bi film ama site güzel

  60. avatar
      mehmet 21 Mayıs 2012 02:25:55

    gerçekten 10 üzerinden 10 ükemmel bi filmdiii…

  61. avatar
      elif 23 Mayıs 2012 00:48:36

    film gerçekten çok güzel ama kusura bakmayın yayın akışında sıkıntı var. her partı yarıya kadar izleyebildim hiç biri tam değildi.

  62. avatar
      ali görkem 06 Haziran 2012 11:05:14

    filmin sonundaki müzik arkadaşlar jory dawnt..

  63. avatar
      ömer 14 Haziran 2012 22:44:37

    çok güzel bir şey deeğil çook malca olmuş mallar

  64. avatar
      songül 20 Haziran 2012 00:11:12

    gercekden tek kelimeyle mükemmeldi emegi gecen herkese tşkr ederim.

  65. avatar
      serkan 24 Haziran 2012 18:32:50

    gerçekten harika bir film bizlerin seyrine büyük bir itina ile sunan vizyon kolik ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

  66. avatar
      cumhur 24 Haziran 2012 23:29:18

    gercekten harıka bir film

  67. avatar
      rabıa 20 Temmuz 2012 13:22:50

    COK GUZEL FILM 2 KEZ IZLEYISIM OLDU

  68. avatar
      Dağkurdu 21 Temmuz 2012 22:15:07

    güzel bir fil yapılmış ve bitmesi gerektiği gibi bitti ellerine sağlık

  69. avatar
      ufukk 23 Temmuz 2012 16:27:57

    bence tavsıye edılır super hos bı fılmm

  70. avatar
      Nail 28 Temmuz 2012 22:34:43

    Film cok guzel ve prensesde cok guzel di kisaca harika

  71. avatar
      kral no 03 Ekim 2012 18:22:58

    süpermiş beğendim adminlere tşk

  72. avatar
      nisa 22 Ekim 2012 21:54:31

    açılmıyor :S:S

  73. avatar
      admin 26 Ekim 2012 22:52:29

    Film tek parça olarak yenilenmiştir.

  74. avatar
      fırat bermeki 27 Ekim 2012 02:35:12

    bi oğlum olursa adını destan koyacam

  75. avatar
      mustafa 01 Kasım 2012 22:44:41

    seyrettiğim güzel filmlerin arasına girmiştir çok tşk ler admin kardeşim başarılarını devamını diliyorum

  76. avatar
      mustafa 01 Kasım 2012 22:48:06

    bana önerebilceğiniz flimleri bekliyorum admin kardeşim

  77. avatar
      Deniz 18 Aralık 2012 15:00:32

    Site güzel ama ilanları cidden olmasa çok daha iyi olurdu.

  78. avatar
      ibrahim0 27 Ocak 2013 12:48:55

    olum reklam olmassa zati site olmaz adam yoksa (siteci yani)para kazanamamaz..

  79. avatar
      LenKaRaNkA 27 Ocak 2013 19:34:28

    CoX GozeL :)

  80. avatar
      Crzyafrodit 06 Şubat 2013 02:34:50

    Keşke prenseste hatırlasaydı :) Oyununu bitirdim filmiyle alakası olmasada çok güzeldi ve filmi de onun kadar güzel :)

  81. avatar
      armanc 14 Nisan 2013 16:53:33

    bu filmin oyunuda var

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.
bayan escort istanbul escort istanbul escort escort antalya istanbul escort escort ümraniye istanbul escort pendik escort
18 filmler-- yetişkin film-- erotik filmler