Background
SİTEMİZDE SADECE FRAGMANLAR YER ALMAKTADIR.
  • Fragman
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 35 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      fatih 28 Ağustos 2010 05:20:41

    bençe filim çok mükemmelbir film en çok begendigim karakter maykıldır maykılı çok seviyorum bençe insanlara bunları yapmayı eger müzik ise tam anlamıyla mükemmel olmuş hayatta insanların piskolojisinin bozulması kadar kötü bir şey yotur çogu bençe insanlara bunu yapmaya değer bençe maykıl mayr gerekli olanı yaptı bende onun kadar boyum olsun isterim görüntü açısından ise çok güzel çekilmiş halloween devamınıda beklerim 3 4 5 6 çıkmasını isterim inşallah çıkar maykıl mayrs çok begendigim bir karekter müzik olarak ise biraz daha uzun olsas daha iyi olur tam anlamıyla mükemmel olmuş

  2. avatar
      hd film izle 28 Ekim 2010 05:38:00

    ben bu filmi sevdim

  3. avatar
      bedava film izle 28 Ekim 2010 05:40:28

    bu siteyi seviyorum cunku cok renkli tesekkurler

  4. avatar
      hd film izle 28 Ekim 2010 06:41:13

    admincim tesekkur

  5. avatar
      Hayqoo 20 Ocak 2011 00:04:14

    fiLm fena. MichaeL karaterine bayılıorum yaw. masKesi cok hosuma qitti :D

  6. avatar
      Hayqoo 20 Ocak 2011 00:53:02

    fiLmi izLedikten SOnra Lütfen yorum yapmayı unutmayaLım arkadaslar sonucta bir emek söz konusu sadece izlemeylm yorumda yapaLm. iyi seyirLer.

  7. avatar
      yozqatleee 03 Şubat 2011 16:21:18

    izleyebilsem yapacam ama izlenmiyo !!

  8. avatar
      mustafa 10 Şubat 2011 18:31:34

    çok süper bi film

  9. avatar
      tehlikeli 11 Mart 2011 21:08:37

    BEYLER BU FİLM ÇOK ESKİ FİL BU FİLMİN 9 TANE DAHA FİLMİ VAR HALA ÖLMEDI FİLM DEVAMI BEKLENIYOR 10 NAKADAR SÜRDÜ 11 FİLM ÇIKACAK

  10. avatar
      saruman 18 Mart 2011 13:21:57

    süper bi film aga.hele sarkısına bitiorm

  11. avatar
      esme 27 Mart 2011 19:21:07

    çok komik ve saçma bir filmmm hahahahha.

  12. avatar
      atılgan 31 Mart 2011 09:40:01

    adamın katıl olması normal başında bunca olay geçmiş

  13. avatar
      babahan 21 Mayıs 2011 23:27:33

    zorlu asiyo kesiyo ama süper fiilim

  14. avatar
      nuri 21 Mayıs 2011 23:29:30

    tecavüzcü cok kesenin asanı var saçma bir filim

  15. avatar
      nuri 01 Haziran 2011 17:20:15

    Michael TAM ARMUDUİSYAN BİR İNSAN

  16. avatar
      furkan 04 Temmuz 2011 16:11:10

    super bir film ilk başında ben onu kız sanmıştım ama.

  17. avatar
      tunahancalim 31 Temmuz 2011 17:49:27

    michael iyi biliom maskesiyle neden gidiyoki jason u öldürsün

  18. avatar
      ahmet 03 Ağustos 2011 03:21:27

    olum ne sacma yorumlar yapıyonuz bu film dünyayı sallamış 3 5 tane gebeş cahil saçma falan filan diyo daha iyisini yapında görelim yada cahilliği kesin.tecavüzle ne alakası var filmi izlemeden yorum yapıyo çakalın biride bakın la dalganıza.

  19. avatar
      Kaan yılmaz 03 Ağustos 2011 12:05:31

    Bu ne la anası hayat kadını ablası kardeşi erkek arkadaşlarıyla yatıyor bu ne adam öldürmesinde napsın

  20. avatar
      Ramazan 09 Ağustos 2011 17:45:26

    İşte budur dedirtecek bir film teşekkürler ….

  21. avatar
      merve 16 Ağustos 2011 22:18:35

    bence film çok güzeldi :)izlemenizi tavsiye ederim.

  22. avatar
      özge 09 Eylül 2011 19:35:50

    ben korktum galiba :/

  23. avatar
      mehmet 18 Eylül 2011 11:13:20

    çok korkunç ama sonları çok sıkıcı (^^^)

  24. avatar
      talha 10 Ekim 2011 15:07:25

    çok korkunç hepsini izlemedim bidem bulandı

  25. avatar
      halloween 01 Kasım 2011 17:48:46

    bu filmin bütün filmlerini izledim hepside müthiş hepsini gece izledim gerçekten insanın kalbini durduruyo heyecandan ama 4 ve 5. filmini izlemedim çünkü onların türkçe dublajlısı yok altyazılar türkçesini bulabilirseniz sevinirim.

  26. avatar
      merve 07 Kasım 2011 17:29:07

    tırstım ya çoook korkunç

  27. avatar
      karabela 17 Aralık 2011 22:46:42

    ama güzel

  28. avatar
      uiduze 30 Aralık 2011 20:55:56

    coooook sevdim.seher izlerken bele urkutucu.tesekkurler….

  29. avatar
      uiduze 30 Aralık 2011 21:00:31

    su diziyi hep aradim,ama sonda burda buldum.tesekkurler…

  30. avatar
      hazal 10 Ocak 2012 12:49:58

    ben cooooooooooooook beyendim daha once hic izlemedim……..

  31. avatar
      mecit 06 Mayıs 2012 16:10:51

    film guzel elınıze saglık ama sonlarda o adamın olmesıne uzuldum kadınlar ıcın erkekler kendını feda edıo her filmde bide o temizlikciede uzuldum herifin ne gunAHI vardı

  32. avatar
      mecit 06 Mayıs 2012 16:12:07

    herif televizyonu kafasına attı

  33. avatar
      kaan 16 Temmuz 2012 12:17:30

    bi filmdeki herkez sürtük olrmu mk :D

  34. avatar
      ecem 14 Aralık 2012 04:57:29

    uykusu olmayanlar açsın yarısına kadar uyumak için pozisyonu çoktan almış olcaksınız. zaman kaybı oldu bizim için.zamanımz nasıl boş yere geçer diyosanız açın hallowen garez ve ruhların bölgesini izleyin test etmiş olduk biz bugün.

  35. avatar
      servet 04 Aralık 2013 10:07:34

    bence film guzel film icabi kotu katil ama gercek hayatta katil deildir

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.
bayan escort
istanbul escort
18 filmler yetişkin film
malatya escort
escort antalya
escort ümraniye
istanbul escort