1. Kabus Türkçe Dublaj izle

    Kabus Türkçe Dublaj izle

    Eşini talihsiz bir olay yüzünden kaybeden kadının hayatta değer verebileceği bir tek kızı kalmıştır. Kızı ile birlikte ayaklarının üzerinde durmaya çalışan Dul Anne, yaşamlarında yeni bir başlangıç yapmak isterler. Fakat kısa bir süre sonra kızının ilk dişi sallanır ve düşer. Bu olaydan sonra diş perisi tarafından ziyaret edildigine inanmaya başlar. Aslında evin ilginç bir geçmişi ve geçmişinden gelen gizemi vardır…Gerilim dolu bu filmi sevenleri kaçırmasın derim.
    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      967

Background
Film Açılmıyorsa Diğer Part Seçeneklerini DENEYİNİZ.
  • Fragman
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı 12 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Ceyhan 20 Aralık 2012 02:35:41

    Filmin sonunda resmen ağladım üzücüydü…Bayagı etkıledı benı sonlarına doğru güzel filmdi İZLEYİN ARKADAŞLAR tavsiye ederim tesekkurlerr admin..

  2. avatar
      Gulsen 21 Aralık 2012 21:15:18

    hm aslinda qarip geldi

  3. avatar
      gul 28 Aralık 2012 04:20:37

    fılm guzeldi ama ılk ses sonra goruntu gelıyo bı problem var galıba ama yınede ızlemeye degerdı

  4. avatar
      Babek 28 Aralık 2012 23:44:37

    men cox beyendim. Sonu uzdu meni de… Tesekkurler

  5. avatar
      fred 05 Ocak 2013 19:37:09

    lan bunlarin neyi korku yaa…en howladigim korku wrong turn filmiydi bunlarin hic korkusu filani yok

  6. avatar
      kubraqenireali 05 Ocak 2013 23:59:13

    cok guzeldi.korkuluydu sonu ewt kotuydu.boyle bitmesini isdemezdim biri o zibilin karsini almali.neyse izlein guzel.bu nu kim kurduysa onun psixoloji durumu cox berbat.byeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  7. avatar
      Elxan 10 Ocak 2013 22:11:55

    film cok guzeldi tesekkurler

  8. avatar
      elchin 03 Şubat 2013 18:21:04

    bence hic guzel diyildi ve korkuluda diyildi ben beyenmedim hayir diyorum…………………………………………………………………………………………………..mutant gunlugu filmini tavsiye ederim

  9. avatar
      filmmaker 25 Şubat 2013 11:35:10

    müthişşş ..helall…

  10. avatar
      yurdagül 28 Şubat 2013 17:39:58

    çok saçma bi film

  11. avatar
      helena 09 Eylül 2013 12:40:09

    ben burda kabusluk birsey gormedim

  12. avatar
      sanane 09 Eylül 2013 12:42:37

    guzeldiziamaarkadas doru soyluyodizide kabusluk birsey yok

Sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Aymovie sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler.
bayan escort istanbul escort istanbul escort escort antalya escort istanbul escort ümraniye istanbul escort pendik escort ankara escort bayan
18 filmler-- yetişkin film-- erotik filmler